13. mai 2015 Hingamisega saledamaks Kadi Kütt

Doktor O´Hare Pantsusmaalt teab, et hingamisega saab saledamaks. O´Hare on juba üle 20 aasta spetsialiseerunud ülekaalu ravimisele. Ta on loobunud dieetide soovitamisest, kuna kogemus näitab, et ligi 90% salenemise eesmärgil dieedi pidajatest kaaluvad mõni aasta hiljem sama palju kui enne dieeti.

Ka tervendaja Inna Segal kirjutab oma raamatus „Heaolu saladused“ Minnesota ülikoolis korraldatud uuringust, et määrata kindlaks range ja pikaajalise näljadieedi füsioloogilised ja psühholoogilised mõjud. Uurijad avastasid, et pikaajalised söögipiirangud põhjustasid emotsionaalseid kannatusi ja masendust, sotsiaalset tagasitõmbumist ning keskendumisvõime, arusaamise ja otsuste langetamise halvenemist. Ka pärast seda, kui katse oli lõppenud ja inimesed võisid süüa kõike, mida tahtsid, hõivas toit suure osa nende tähelepanust. Tegelikult sõid nad kuni kaheksa korda rohkem kui enne katset.

On ju teada tõde, et liigse kehakaalu üks olulisi põhjusi on stress. Kui su kehakaal teeb sulle muret, siis lõpeta dieetide pidamine ja pööra selle asemel tähelepanu stressi ohjeldamisele!

6 hingetõmmet minutis toob rahu

Dr O´Hare kasutab stressiga vähendamiseks hingamise abil südamerütmi korrastamise meetodit. See on lihtne! Tee päevas paar-kolm 3-minutilist pausi ja hinga nende jooksul rahulikult 6 korda minutis (ehk 1 sisse-välja hingamine 10 sekundi jooksul). Võta kella pealt aega! Nagu iidsete mantrate kordamine aitab selline rahulik ja ühtlane hingamisrütm – 6 hingetõmmet minutis – stabiliseerida sümpaatilise ja parasümpaatilise närvissüsteemi vastasseisu ning toob kaasa südame ja närvisüsteemi rahunemise ja keha lõdvestumise. Säärane hingamisrütm justkui ujutab su organismi üle rahulolutundega.

Iga kord, kui stressilained kipuvad üle pea kokku lööma, tee paus ja hinga!

Kommentaarid: 0

Lisa kommentaar

Email again:
Nimi
E-mail
Kommenteeri